Menu
image-1 image-2 image-3

FUN
FACTORY

putnička agencija
Fun Factory je putnička agencija usmjerena prema mladim ljudima koji se u isto vrijeme vole zabavljati i putovati. Agencija kombinira 4 branda studentskih putovanja (Trip ’N' Fun, Studentijada, Balkan Fun and Summer Fun) u jedan i djeluje kao službeni partner Fun Grupe.
Fun Factory nudi nezaboravna putovanja oko Europe koja su isplanirana do posljednjeg detalja, puna zabave i nezaboravnih sjećanja za cijeli život. Najpoznatija su putovanja u Beograd – Srbija. S idejom da sve ponude stave na jedno mjesto, angažirali su nas da stvorimo kompletan brend agencije kroz web stranicu i online sustav rezervacija.
1. VIZUALI
Bila su samo dva zahtjeva kod kreiranje savršenog logotipa. Prvi je bio da je razigran i odiše zabavom, a drugi da se uklopi motiv kotača i putovanja. Ostalo je bilo na nama.
Prvo smo izabrali font koji odgovara opisu i zatim se poigrali bojama. Uz odobrenje klijenta odabrali smo narančastu i plavu, te ljubičastu kao pozadinsku i ružičastocrvenu za nadolazeće naslove.
2. BRAND
Motiv kotača bio je jednostavan, dok je pronalaženje motiva putovanja bilo teže jer je trebao biti poseban i jedinstven. Dosjetili smo se zračnog balona povezanog s kotačem - koji predstavlja slovo O. Kombinirajući narančastu i plavu boju stvorili smo kontrast između dviju riječi u nazivu agencije koja izgleda odlično na tamnoj i svijetloj pozadini.
3. WEB D&D
Baš kao sami brend i web stranica morala je biti vesela, čija su ciljana skupina mladi ljudi. Klijent je želio velike slike u fokusu. Išli smo s širokim slikama i parallax efektima, ali smo morali izbjeći potencijalne prazne prostore unutar stranice. Također smo koristili krugove na samoj sredini s bitnim informacijama, ovisno na kojoj stranici se korisnici nalaze.
Klijent je htio prazan prostor van margina popuniti, stoga smo prostor punili motivima logotipa – zračni balon i kotači. Na svakoj stranici nude se razne opcije izleta koje možete direktno rezervirati i dobiti sve informacije za ciljano putovanje. Osim rezervacija i pregleda ponuđenih putovanja, također možete pogledati slike s prošlih izleta kao i raznih događanja.
Responzivni web dizajn
Online rezervacija
Izrada prilagođenog CMS sustava
4. PROMO
Ideja s krugom unutar slike zadržala se i ovoj fazi razvoja, te se iskoristila za postere, letke i facebook naslovnice. Na prvi pogled jednostavna, ali učinkovita rješenja kao wireframe za izgled facebook naslovnica. Ovisno o veličini, materijali sadrže po dvije velike slike sa svake strane strane i informacije; odredište putovanja, datum i cijenu.